Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
D. Dezvoltarea limbajului, a comunicării și a premiselor citirii și scrierii > Preșcolar >

Scufița Roșie – înțelegerea textului (Exercițiu de stabilire a valorii de adevăr)

Autor: Carmen Lia Rusan - Grădinița cu Program Prelungit Poienița, Cluj-Napoca (Cluj)

Descriere:

În activitatea propusă de această resursă educațională deschisă, preșcolarii trebuie să răspundă cu „Adevărat” sau cu ”Fals” la întrebările adresate pe baza poveștii „Scufița Roșie”.

 

Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Română

Nivelul: Preșcolar
Disciplina: D. Dezvoltarea limbajului, a comunicării și a premiselor citirii și scrierii

Competență generală: D. Dezvoltarea limbajului, a comunicării și a premiselor citirii și scrierii
Competența specifică vizată prioritar: D.1. Mesaje orale în contexte de comunicare cunoscute


Legătura web către resursă: https://wordwall.net/ro/resource/58649053
Accesări: 206

Propunător: Carmen Lia Rusan - Grădinița cu Program Prelungit Poienița, Cluj-Napoca (Cluj)
Data validării: 19 iulie 2023

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite