Descriere:
Elevii programează robotul Artie 3000 să deseneze un pătrat. Apoi, rezolvă exerciții și probleme diferențiate, în echipă, culegându-le din drumul imaginar parcurs de Dorothy către vrăjitorul din Oz. Se integrează astfel, programarea cu matematica și comunicarea în limba română.
Totul se desfășoară pe parcursul a două ore de curs.
Tipul resursei: Suită de activități
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a II-a
Disciplina: Matematică și explorarea mediului
Competență generală: 1. Utilizarea numerelor în calcule elementare
Competența specifică vizată prioritar: 1.6. Utilizarea unor denumiri şi simboluri matematice (sumă, total, termenii unei sume, diferenţă, rest, descăzut, scăzător, produs, factorii unui produs, cât, deîmpărţit, împărţitor, <, >, =, +, -, ·, :) în rezolvarea şi/sau compunerea de probleme
Legătura web către resursă: https://ed.ted.com/on/O6XIkWVV
Accesări: 184
Propunător: Diana Mioara Gheorghe - Școala Gimnazială George Emil Palade, Ploiești (Prahova)
Data validării: 31 iulie 2023
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.