Descriere:
Utilizarea corectă a terminologiei specifice operațiilor matematice îi ajută pe elevi să rezolve corect exerciții și probleme.
Acest exercițiu reprezintă un sprijin în verificarea/ fixarea noțiunilor cu privire la terminologia operațiilor matematice. Poate fi folosit în cadrul fixării cunoștințelor sau în cadrul reactualizării cunoștințelor.
Are caracter ludic și poate fi folosit la clasă de către cadrul didactic sau acasă de către elevi.
Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a II-a
Disciplina: Matematică și explorarea mediului
Competență generală: 1. Utilizarea numerelor în calcule elementare
Competența specifică vizată prioritar: 1.6. Utilizarea unor denumiri şi simboluri matematice (sumă, total, termenii unei sume, diferenţă, rest, descăzut, scăzător, produs, factorii unui produs, cât, deîmpărţit, împărţitor, <, >, =, +, -, ·, :) în rezolvarea şi/sau compunerea de probleme
Legătura web către resursă: https://learningapps.org/31203983
Accesări: 180
Propunător: Gabriela Radu - Școala Gimnazială Nr. 17, Galați (Galaţi)
Data validării: 1 august 2023
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.