Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Limba şi literatura română > Clasa a V-a >

Vizită…, de Ion Luca Caragiale – receptarea textului literar narativ (Exercițiu de vocabular)

Autor: Anca Ramona Sabo - Colegiul de Arte, Baia Mare (Maramureş)

Descriere:

Resursa educațională are scopul de a familiariza elevii din clasa a V-a cu textul literar narativ „Vizită…”, de Ion Luca Caragiale. Această resursă oferă exerciții interactive menite să verifice și să consolideze înțelegerea cuvintelor noi.

Prin intermediul activităților interactive și captivante, elevii vor putea explora și înțelege mai bine textul literar „Vizită…” și vor putea îmbogăți vocabularul prin învățarea cuvintelor noi din context. Resursa este concepută pentru a sprijini dezvoltarea abilităților de lectură și înțelegere a textului literar, promovând în același timp învățarea interactivă și distractivă. Elevii vor potrivi cuvintele noi cu definițiile sau sinonimele corespunzătoare. Exercițiul acesta poate fi un instrument util pentru a dezvolta abilitățile de înțelegere și de asimilare a cuvintelor necunoscute şi ajută la crearea unui mediu de învăţare motivant, unde elevii pot explora vocabularul limbii române şi înţelege cuvinte noi prin intermediul activităţilor practice.

Prin accesarea acestei resurse, elevii vor putea să-și îmbunătățească abilitățile de citire și înțelegere a textului literar, să își consolideze vocabularul și să dobândească încredere în gestionarea cuvintelor mai puțin cunoscute. Totodată, interactivitatea abordării îi va motiva să participe conştient la procesul de învățare și să își dezvolte abilitățile lingvistice într-un mod plăcut și eficient.

 

Tipul resursei: Joc didactic
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa a V-a
Disciplina: Limba şi literatura română

Competență generală: 2. Receptarea textului scris de diverse tipuri
Competența specifică vizată prioritar: 2.1.. Identificarea informaţiilor importante din texte literare și nonliterare, continue, discontinue şi multimodale


Legătura web către resursă: https://wordwall.net/ro/resource/59143500
Accesări: 472

Propunător: Anca Ramona Sabo - Colegiul de Arte, Baia Mare (Maramureş)
Data validării: 8 august 2023

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite