Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Comunicare în limba română > Clasa a II-a >

Scrierea corectă cu sa/ s-a. Propoziții lacunare (Joc didactic)

Autor: Valentina Petrenciu - Colegiul de Arte, Baia Mare (Maramureş)

Descriere:

Această resursă educativă interactivă a fost gândită pentru elevii de clasa a II-a și își propune să îi ajute să înțeleagă și să exerseze folosirea corectă a cuvintelor „sa” și „s-a” în propoziții.

Structura resursei:

  1. Exerciții de alegere multiplă: Resursa conține 10 enunțuri diferite în care elevii trebuie să aleagă „sa” sau „s-a” pentru a completa corect fiecare propoziție.
  2. Opțiuni de răspuns: Pentru fiecare enunț, elevii au două opțiuni de răspuns din care trebuie să selecteze varianta corectă.
  3. Feedback imediat: După alegerea răspunsului, elevii primesc feedback imediat, indicând dacă au ales corect sau nu.

Beneficii pentru elevi:

  • Exerciții practice: Elevii vor avea oportunitatea de a exersa și de a aplica regulile corecte de folosire a cuvintelor „sa” și „s-a”.
  • Învățare interactivă: Platforma wordwall.net oferă o experiență interactivă și distractivă, care menține atenția elevilor.
  • Feedback instant: Elevii primesc feedback imediat, ceea ce le permite să își verifice răspunsurile și să înțeleagă greșelile.
  • Consolidarea cunoștințelor: Prin repetarea exercițiilor, elevii își vor consolida învățarea și vor dobândi încredere în folosirea corectă a cuvintelor „sa” și „s-a”.
  • Îmbunătățirea ortografiei: Exercițiile ajută la îmbunătățirea ortografiei elevilor.

Cum să folosești resursa la clasă, dacă ești profesor:

  1. Accesează resursa pe platforma wordwall.net.
  2. Prezintă elevilor cum să folosească resursa și cum să selecteze răspunsurile corecte.
  3. Elevii aleg variantele corecte pentru fiecare propoziție.
  4. După fiecare alegere, elevii au feedback imediat pentru a verifica corectitudinea răspunsului.

 

Tipul resursei: Joc didactic
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa a II-a
Disciplina: Comunicare în limba română

Competență generală: 4. Redactarea de mesaje în diverse situaţii de comunicare
Competența specifică vizată prioritar: 4.3.. Exprimarea unor idei, sentimente, păreri prin intermediul limbajelor convenţionale


Legătura web către resursă: https://wordwall.net/ro/resource/59105533
Accesări: 320

Propunător: Valentina Petrenciu - Colegiul de Arte, Baia Mare (Maramureş)
Data validării: 12 august 2023

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite