Descriere:
Relaxați și dornici de a interacționa și mai mult cu tehnologia, mai ales la școală, prin acest joc didactic elevii pot face, mai ușor, diferența dintre sinonime și antonime.
Poate fi folosit atât la clasă, cât și ca parte a temei pentru acasă. Este atractiv pentru elevi și are valențe formative. Activitatea este ludică, participarea tuturor este asigurată, menține atenția, timpul alocat se reduce, iar rezultatul testului-joc este rapid și oferă feedback imediat fiecărui elev.
Dacă se utilizează ca exercițiu/ autoevaluare în cadrul unei activități independente (în clasă sau acasă), linkul pentru elevi este: https://kahoot.it/challenge/?quiz-id=49925c33-632a-4d05-8cf3-397ee9d5a48a&single-player=true
Tipul resursei: Joc didactic
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a III-a
Disciplina: Limba şi literatura română
Competență generală: 1. Receptarea de mesaje orale în diverse contexte de comunicare
Competența specifică vizată prioritar: 1.2.. Deducerea sensului unui cuvânt prin raportare la mesajul audiat în contexte de comunicare familiare
Legătura web către resursă: https://create.kahoot.it/details/49925c33-632a-4d05-8cf3-397ee9d5a48a
Accesări: 237
Propunător: Melania Nan - Școala Gimnazială Nr. 3, Lupeni (Hunedoara)
Data validării: 13 august 2023
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.