Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Matematică > Clasa a III-a >

Fracții – exerciții de recuperare/ ameliorare (Fișă de lucru)

Autor: Aurelia-Crina Vîlcu - Școala Gimnazială, Breasta (Dolj)

Descriere:

Resursa digitală constă într-o fișă de recuperare/ ameliorare care vizează identificarea și scrierea fracțiilor subunitare sau echiunitare, cu numitorii mai mici sau egali cu 10.

Fișa se poate descărca de către cadrul didactic (ca pdf) pentru a fi imprimată și rezolvată de elevi pe suport hârtie.

Fracţii, o fișă creată de Aurelia Vîlcu


 

Tipul resursei: Text/ fișă
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa a III-a
Disciplina: Matematică

Competență generală: 2. Utilizarea numerelor în calcule
Competența specifică vizată prioritar: 2.1.. Recunoaşterea numerelor naturale din concentrul 0- 10 000 şi a fracţiilor subunitare sau echiunitare, cu numitori mai mici sau egali cu 10


Legătura web către resursă: https://www.liveworksheets.com/w/ro/matematica/7133727
Accesări: 258

Propunător: Aurelia-Crina Vîlcu - Școala Gimnazială, Breasta (Dolj)
Data validării: 15 august 2023

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite