Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Limba engleză > Clasa a VI-a >

Tag Questions for A2 Level (Test)

Autor: Claudia-Emilia Frînculeasă - Liceul Teoretic Radu Vlădescu, Pătârlagele (Buzău)

Descriere:

Resursa poate fi utilizată pentru a verifica sau evalua înțelegerea unui element de construcție a comunicării în limba engleză introdus în programa școlară pentru clasa a VI-a L1: întrebările disjunctive (Tag-questions).

Cei 10 itemi sunt caracterizați printr-un grad înalt de dificultate, majoritatea contextelor valorificând situații speciale sau excepții.

 

Tipul resursei: Test
Limba resursei: Engleză

Nivelul: Clasa a VI-a
Disciplina: Limba engleză

Competență generală: 3. Receptarea de mesaje scrise în diverse situaţii de comunicare
Competența specifică vizată prioritar: 3.. Receptarea de mesaje scrise în diverse situaţii de comunicare


Legătura web către resursă: https://learningapps.org/31359461
Accesări: 224

Propunător: Claudia-Emilia Frînculeasă - Liceul Teoretic Radu Vlădescu, Pătârlagele (Buzău)
Data validării: 16 august 2023

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite