Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Limba şi literatura română > Clasa a III-a >

Substantiv – Adjectiv – Verb – Pronume (Exercițiu ludic de grupare pe categorii)

Autor: Paula Vaida - Școala Gimnazială Nicolae Bălcescu, Ploiești (Prahova)

Descriere:

Resursa se adresează elevilor de clasa a III-a și își propune să le fixeze cunoștințele referitoare la părțile de vorbire învățate: substantiv, adjectiv, verb, pronume.

Jocul se poate relua până la asocierea corectă a cuvintelor date.

 

Tipul resursei: Joc didactic
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa a III-a
Disciplina: Limba şi literatura română

Competență generală: 1. Receptarea de mesaje orale în diverse contexte de comunicare
Competența specifică vizată prioritar: 1.2.. Deducerea sensului unui cuvânt prin raportare la mesajul audiat în contexte de comunicare familiare


Legătura web către resursă: https://learningapps.org/31419519
Accesări: 210

Propunător: Paula Vaida - Școala Gimnazială Nicolae Bălcescu, Ploiești (Prahova)
Data validării: 25 august 2023

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite