Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Limba engleză > Clasa a VIII-a >

Utopian vs. Dystopian Fiction (Exercițiu de sortare)

Autor: Claudia-Emilia Frînculeasă - Liceul Teoretic Radu Vlădescu, Pătârlagele (Buzău)

Descriere:

Exercițiul permite înțelegerea diferențelor dintre două genuri literare, utopia și distopia, facilitând reflecția și dezvoltarea gândirii critice în rândul elevilor.

Recomand folosirea acestei resurse începând cu clasa a VIII-a, inclusiv în cadrul unor activități didactice interdisciplinare sau transdisciplinare.

 

Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Engleză

Nivelul: Clasa a VIII-a
Disciplina: Limba engleză

Competență generală: 3. Receptarea de mesaje scrise în diverse situaţii de comunicare
Competența specifică vizată prioritar: 3.. Receptarea de mesaje scrise în diverse situaţii de comunicare


Legătura web către resursă: https://learningapps.org/31489837
Accesări: 151

Propunător: Claudia-Emilia Frînculeasă - Liceul Teoretic Radu Vlădescu, Pătârlagele (Buzău)
Data validării: 5 septembrie 2023

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite