Sarcina de lucru pentru elevi:
Realizați un poster care să prezinte principalele etape în evoluția marketingului, folosind orice sursă de informație disponibilă pe internet. Pentru realizarea posterului, puteți utiliza aplicații precum: artskills.com, blockposters.com, canva.com etc.
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
URÎ 8: Evaluarea oportunităților de piață
O1. Să prezinte conceptul şi elementele definitorii ale marketingului.
O2. Să caracterizeze etapele parcurse în evoluţia marketingului
O3. Să interpreteze conceptul și elementele definitorii ale marketingului
O4. Să analizeze evoluţia conceptului de marketing.
Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual
Modul probabil de desfășurare a activității:
Evoluția și dezvoltarea marketingului, pătrunderea acestuia în toate domeniile economice și în cele non-economice relevă importanța sa ca știință și rolul deosebit pe care îl are în condițiile actuale de piață. Informațiile disponibile sunt dinamice, iar elevii exersează, prin această sarcină de lucru, deprinderea de a căuta informații actualizate pe care să se bazeze în creionarea propriilor strategii; în cazul de față, este vorba de principalele aspecte legate de evoluția marketingului și identificarea principalelor etape în evoluția lui.
Accesări: 473
Contribuitor: Elena Luminița Hodrea - Liceul Economic Alexandru Ioan Cuza, Piatra Neamț (2023)
Alte activități pentru: Economie Educaţie antreprenorială Clasa a XI-a
Alte activități care utilizează: Canva
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.