Sarcina de lucru pentru elevi:
Realizați o prezentare a propriei persoane folosind platforma StoryJumper (storyjumper.com/book/search), prin intermediul căreia să realizați o carte cu titlul „Cine sunt eu?”.
În cadrul cărții, vă veți descrie din punct de vedere fizic, veți ilustra care sunt pasiunile, interesele, emoțiile, abilitățile, dorințele voastre etc. În carte puteți adăuga imagini cu voi sau cu ceea ce vă reprezintă. Obligatoriu trebuie să includeți în carte termenii „sine global”, „sine școlar” și „imagine de sine” pe care îi veți defini ulterior.
Pentru a defini termenii, vă puteți ajuta de manual (https://manuale.edu.ro/manuale/Clasa%20a%20V-a/Consiliere%20si%20dezvoltare%20personala/TGl0ZXJh/). Aveți libertatea să vă personalizați cartea așa cum vă doriți în funcție de stilul și de personalitatea voastră.
Pentru a putea realiza cartea, este nevoie să vă faceți cont, prin urmare rugați părinții să vă ajute dacă nu vă descurcați. Vă indic și un tutorial pe care îl puteți vizualiza înainte de realizarea temei: youtube.com/watch?v=5L73G-EVJ3I
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
1. Să definească cele 3 concepte (sinele școlar, sinele global și imaginea de sine) cu ajutorul manualului; obiectivul se consideră realizat dacă fiecare elev definește cel puțin 2 concepte din 3
2. Să identifice caracteristici personale din punct de vedere fizic și psihologic; obiectivul se consideră realizat dacă fiecare elev identifică cel puțin 2 caracteristici fizice și 2 caracteristici psihologice
Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual
Modul probabil de desfășurare a activității:
Fiecare elev va rezolva tema individual, acasă. Vor reciti lecția specifică din manual și își vor reaminti informațiile discutate la clasă. Își vor face cont pe platformă fie singuri, fie ajutați de un membru din familie, după care vor viziona tutorialul pus la dispoziție pentru a se familiariza cu aplicația. Își vor crea cartea în stilul propriu, dar ținând cont de indicațiile date, respectiv să integreze și să definească cele trei concepte menționate în sarcină. În crearea cărții se vor folosi de structura oferită (descrierea aspectului fizic, a intereselor etc) și vor adăuga alte informații pe care le consideră relevante pentru ei. Vor posta tema în secțiunea creată de profesor, iar în ora următoare cadrul didactic va alege câțiva elevi care să prezinte celorlalți colegi cartea realizată.
Accesări: 312
Contribuitor: Cosmina Iuliana Gioană - Facultatea de Psihologie (2023)
Alte activități pentru: Consiliere Clasa a V-a
Alte activități care utilizează: StoryJumper
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.