Descriere:
Resursa propusă se adresează elevilor din învățământul gimnazial (clasa a V-a), urmărind familiarizarea acestora cu strategiile de lectură folosite pentru înțelegerea și interpretarea textelor. Strategiile de lectură sunt variate, fiind aplicate pornind de la textul-suport „Crăciunozaurul” de Tom Fletcher:
- lectura anticipativă/ formularea predicțiilor;
- structurarea informațiilor sub forma unui organizator grafic;
- scrierea creativă.
Într-un mod atractiv și ludic, elevii își formează gustul pentru lectură, învață să folosească corect strategiile de lectură și își cultivă creativitatea.
Tipul resursei: Suită de activități
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a V-a
Disciplina: Limba şi literatura română
Competență generală: 2. Receptarea textului scris de diverse tipuri
Competența specifică vizată prioritar: 2.3.. Formularea unui răspuns personal şi/sau a unui răspuns creativ pe marginea unor texte de diferite tipuri, pe teme familiare
Legătura web către resursă: https://read.bookcreator.com/MSJ8tPntT7XaBLRY7x9IEaHq5Iv1/PuOUbWENR3CgnQflb_GI5g/Gdzp4GSpSJOAkrCTcSivIg
Accesări: 115
Propunător: Cristina Ianculescu - Liceul Atanasie Marienescu, Lipova (Arad)
Data validării: 21 ianuarie 2024
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.