Descriere:
În cadrul unei activități de învățare în care se folosește metoda povestirii audio-video, resursa susține o învățare autentică – însușirea cunoștințelor prin înțelegere susținută de gândire critică, nu prin memorarea mecanică a conținuturilor.
Dintre avantajele metodei povestirii audio-video, menționăm:
- este foarte motivantă, susține o activitate antrenantă în care elevii își pot consolida cunoștințele sau își pot deprinde noi cunoștințe;
- dezvoltă capacități și deprinderi de socializare în cadrul unui grup;
- dezvoltă atenția distributivă şi promptitudinea răspunsurilor;
- dezvoltă abilitatea de comunicare interpersonală, de a pune întrebări;
- asigură un feedback rapid.
Această modalitate de învățare prin colaborare și cooperare stimulează dezvoltarea de noi abilități de studiu, garantând astfel o înțelegere clară și precisă a ceea ce se studiază sau se elaborează.
Tipul resursei: Audio
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a II-a
Disciplina: Religie Cultul Ortodox
Competență generală: 1. Aplicarea unor norme de comportament specific moralei religioase, în contexte de viaţă uzuale
Competența specifică vizată prioritar: 1.3.. Aplicarea în mod autonom a unor reguli de comportament moral-creştin în diferite contexte de viaţă reale sau imaginare
Legătura web către resursă: https://www.storyjumper.com/book/read/125956942/65d8772e43e94
Accesări: 124
Propunător: Anca Dîrdea - Școala Gimnazială, Micești (Argeş)
Data validării: 23 februarie 2024
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.