Descriere:
Resursa este concepută conform programei școlare pentru disciplina Terapii și programe de intervenție, pentru învățământ special, dizabilități intelectuale ușoare și moderate.
Competența generală: Formarea, exersarea abilităților în plan lexico -grafic;
Competența specifică: Corectarea dislexo-disgrafiei.
Prin intermediul acestei resurse, se urmăresc următoarele obiective operaționale:
- să citească propoziții alcătuite din cuvinte care conțin grupurile de litere „ce”, „ci”;
- să completeze cuvinte lacunare cu grupurile de litere corespunzătoare.
Exercițiul are la bază o orientare corectiv-compensatorie și este conceput în funcție de particularitățile de învățare ale elevilor cu CES.
Omologată ca mijloc de învățământ, nivel primar: rezoluția Ministerului Educației nr. 72.931/5/08.07.2024
Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a IV-a
Disciplina: Învățământ special
Competență generală: 0. Competențe generale pentru educație specială
Competența specifică vizată prioritar: 0. Competențe specifice pentru educație specială
Legătura web către resursă: https://learningapps.org/display?v=pq8h1gjqn24
Accesări: 105
Propunător: Olguța Ghiță - Școala Specială Nr. 10 (Bucureşti)
Data validării: 5 aprilie 2024
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.