Descriere:
Resursa se adresează elevilor clasei a VI-a, având caracter ludic și colaborativ.
Poate fi folosită în mai multe tipuri de activități și vizează competențele:
2.1. Corelarea informaţiilor explicite şi implicite din texte literare și nonliterare, continue, discontinue și multimodale
2.2. Rezumarea unor texte, cu grade diverse de dificultate
2.3. Prezentarea unor răspunsuri personale, creative şi critice pe marginea unor texte diverse
2.4. Manifestarea preocupării de a înţelege diverse tipuri de texte citite
2.5. Identificarea strategiilor de lectură, a volumului și a diversității materialelor citite
3.1. Redactarea unui rezumat, a unui text, pe un subiect la alegere, având în vedere etapele procesului de scriere și structurile specifice, pentru a comunica idei și informații sau pentru a relata experiențe trăite sau imaginate
3.3. Adecvarea textului scris la situația și scopul de comunicare
4.5. Redactarea unor texte, valorificând gândirea logică şi competenţa lingvistică, în procesul de învăţare pe tot parcursul vieţii
Tipul resursei: Suită de activități
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a VI-a
Disciplina: Limba şi literatura română
Competență generală: 3. Redactarea textului scris de diverse tipuri
Competența specifică vizată prioritar: 3.3. Adecvarea textului scris la situația și scopul de comunicare
Legătura web către resursă: https://curipod.com/5a761f14-3ed2-471f-98b7-14bb4dd21b50/lessons/5e7d4af4-2860-4579-a8b0-a9a2cc472638?showpreview=true
Accesări: 87
Propunător: Violeta-Mariana Grigorică - Școala Gimnazială Nr. 1, Biliești (Vrancea)
Data validării: 15 aprilie 2024
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.