Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Discipline tehnice > Clasa a XI-a >

M2 Marketing – exersare și evaluare (Test)

Autor: Camelia-Isabela Marcu - Liceul Economic Virgil Madgearu, Constanța (Constanţa)

Descriere:

Testul este destinat elevilor de liceu și este conceput pentru a evalua înțelegerea conceptelor de bază ale marketingului, aplicarea lor practică și capacitatea de gândire critică.

Mai poate fi folosit atât la ore, pentru sprijin în învățare, cât și la pregătirea suplimentară pentru olimpiadele și concursurile de profil.

 

Tipul resursei: Test
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa a XI-a
Disciplina: Discipline tehnice

Competență generală: 0. Competențe generale pentru discipline tehnice
Competența specifică vizată prioritar: 0. Competențe specifice pentru discipline tehnice


Legătura web către resursă: https://docs.google.com/document/d/1P0gvd1u2CMg-p9Dns0DkM993Pgg1XZMX/
Accesări: 236

Propunător: Camelia-Isabela Marcu - Liceul Economic Virgil Madgearu, Constanța (Constanţa)
Data validării: 5 mai 2024

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite