Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Limba şi literatura română > Clasa a III-a >

Substantivul. Numărul și genul substantivului (Material suport)

Autor: Adina Voicu - Școala Gimnazială Sfântul Andrei, Mangalia (Constanţa)

Descriere:

Materialul poate fi folosit atât de profesori, într-o lecție de dobândire de cunoștințe, dar și de elevi, în activități de învățare remedială.

Resursa conține jocuri digitale, dar și un material video ce facilitează înțelegerea substantivului.

 

Tipul resursei: Suită de activități
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa a III-a
Disciplina: Limba şi literatura română

Competență generală: 1. Receptarea de mesaje orale în diverse contexte de comunicare
Competența specifică vizată prioritar: 1.2.. Deducerea sensului unui cuvânt prin raportare la mesajul audiat în contexte de comunicare familiare


Legătura web către resursă: https://view.genially.com/6120c8261875be0d9f4eb49d/presentation-scenariu-didactic-substantivul
Accesări: 141

Propunător: Adina Voicu - Școala Gimnazială Sfântul Andrei, Mangalia (Constanţa)
Data validării: 6 iunie 2024

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite