Descriere:
Ideile principale ale textului cuprind propoziții ce au cuvintele amestecate. Într-o primă etapă, elevii trebuie să ordoneze cuvintele, ca apoi să alcătuiască planul simplu de idei.
Resursa se adresează elevilor, atunci când se formează deprinderile de identificare a momentelor-cheie ale unui text citit, și îi sprijină în înțelegerea acestuia.
Resursa antrenează elevii și îi determină să se implice activ în rezolvarea sarcinilor într-o manieră ludică.
Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a III-a
Disciplina: Limba şi literatura română
Competență generală: 3. Receptarea de mesaje scrise în diverse contexte de comunicare
Competența specifică vizată prioritar: 3.4. Evaluarea conţinutului unui text pentru a evidenţia cuvinte-cheie şi alte aspecte importante ale acestuia
Legătura web către resursă: https://educatieinteractiva.md/aranjeaza-cuvinte/4772
Accesări: 57
Propunător: Vasilica Balercă - Școala Profesională, Petricani (Neamţ)
Data validării: 24 iunie 2024
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.