Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Informatică și TIC > Clasa a V-a >

Structura de decizie. Par sau impar (Aplicație în Scrach)

Autor: Ioana Borbel - Colegiul Național de Informatică Carmen Sylva, Petroșani (Hunedoara)

Descriere:

Aplicația urmărește să testeze încadrarea numărului citit de la tastatură în categoria numerelor pare sau impare.

Elevii pot lucra diferențiat, pot introduce seturi diferite de numere și aplica regula împărțirii cu rest învățată la matematică.

 

Tipul resursei: Software/ aplicație
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa a V-a
Disciplina: Informatică și TIC

Competență generală: 2. Rezolvarea unor probleme elementare prin metode intuitive de prelucrare a informației
Competența specifică vizată prioritar: 2.. Rezolvarea unor probleme elementare prin metode intuitive de prelucrare a informației


Legătura web către resursă: https://scratch.mit.edu/projects/640092325/
Accesări: 194

Propunător: Ioana Borbel - Colegiul Național de Informatică Carmen Sylva, Petroșani (Hunedoara)
Data validării: 19 iulie 2024

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite