Descriere:
Aplicația urmărește să testeze încadrarea numărului citit de la tastatură în categoria numerelor pare sau impare.
Elevii pot lucra diferențiat, pot introduce seturi diferite de numere și aplica regula împărțirii cu rest învățată la matematică.
Tipul resursei: Software/ aplicație
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a V-a
Disciplina: Informatică și TIC
Competență generală: 2. Rezolvarea unor probleme elementare prin metode intuitive de prelucrare a informației
Competența specifică vizată prioritar: 2.. Rezolvarea unor probleme elementare prin metode intuitive de prelucrare a informației
Legătura web către resursă: https://scratch.mit.edu/projects/640092325/
Accesări: 72
Propunător: Ioana Borbel - Colegiul Național de Informatică Carmen Sylva, Petroșani (Hunedoara)
Data validării: 19 iulie 2024
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.