Sarcina de lucru pentru elevi:
[2.5. Manifestarea interesului pentru participarea la schimbul verbal/ Concurs: Cele mai inteligente subiecte de discuții/ cele mai amuzante teme pentru joc de rol/ Realizarea unui dicționar audio]
Dragi elevi,
Astăzi vom lucra împreună la crearea unui dicționar audio în limba engleză! Această activitate va fi realizată în echipe de 4 elevi și va include alegerea cuvintelor/ expresiilor din dicționar, înregistrarea, editarea și realizarea dicționarului. Fiecare membru al echipei trebuie să participe activ. La finalul fiecărei unități, ultima oră va fi alocată acestei sarcini, astfel încât la finalul anului școlar fiecare grupă va avea un dicționar complet. Urmați pașii de mai jos pentru a finaliza sarcina:
În echipe, alegeți cuvintele sau expresiile învățate pe parcursul unei unități care pot face parte din dicționarul vostru.
Folosiți un dispozitiv digital (telefon) și o aplicație de înregistrare audio (de exemplu, Chatter Pix app), înregistrați o explicație pentru cuvântul/ expresia aleasă utilizând structuri gramaticale și lexicale studiate. Fiecare membru al echipei va înregistra cel puțin 5 definiții.
Editați înregistrarea pentru a îmbunătăți calitatea sunetului și pentru a adăuga eventuale efecte sonore dacă este necesar.
Folosiți template-ul Genially următor pentru a crea dicționarul audio prin încărcarea fișierelor audio la litera corespunzătoare – https://app.genially.com/editor/66a014a0f44aee85cfe9a78a
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Obiective operaționale:
Să aleagă cuvintele și expresiile în limba engleză potrivite pentru realizarea unui dicționar audio
Să folosească structuri gramaticale și lexicale adecvate nivelului de clasa a VI-a intensiv
Să utilizeze tehnologia digitală pentru înregistrarea și editare
Să colaboreze eficient în echipe pentru realizarea unui produs final coerent și interesant.
Să demonstreze abilități de gândire critică și creativă
Rezultate:
Îmbunătățirea competențelor de redactare și vorbire în limba engleză.
Folosirea instrumentelor digitale pentru înregistrare și editare audio
Dezvoltarea competențelor de muncă în echipă, colaborare eficientă, împărțirea responsabilităților la un proiect comun.
Dezvoltarea imaginației pentru a crea un produs interesant
Dezvoltarea abilităților de gândire critică pentru a organiza și prezenta informațiile într-o manieră coerentă și captivantă.
Tip de activitate: Activitate în clasă
Sarcina de lucru se va realiza: În colaborare
Modul probabil de desfășurare a activității:
Elevii vor începe prin a colabora pentru a alege cuvintele sau expresiile potrivite la finalul fiecărei unități. Apoi, folosind dispozitivele lor digitale și aplicații de înregistrare, vor înregistra definițiile/ explicațiile/ exemplele. După înregistrare, vor edita materialul pentru a îmbunătăți calitatea și a adăuga elemente suplimentare, dacă este necesar. Apoi vor încărca fișierele audio în template-ul Genially pentru a avea dicționarul complet. În final, vor prezenta dicționarul audio în clasă, demonstrându-și abilitățile de comunicare și utilizare a tehnologiei.
Accesări: 124
Contribuitor: Roxana-Georgiana Voștinar - Liceul Teoretic William Shakespeare, Timișoara (2024)
Alte activități pentru: Limba engleză Clasa a VI-a
Alte activități care utilizează: Genially Chatter Pix Kids
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.