Descriere:
Această resursă se adresează elevilor de clasa a VIII-a și clasa a IX-a și își propune ca elevii să înțeleagă mai bine folosirea celui de-al treilea condițional pentru situații imaginare din trecut.
Propun predarea și consolidarea acestei structuri lingvistice prin dezvoltarea culturii generale a elevilor și anume prezentarea poveștii clasice de dragoste a lui William Shakespeare „Romeo and Juliet”. Activitatea se pretează la o varietate de interacțiuni: profesor-clasă, lucrul pe perechi și lucrul în echipe.
Este o resursă educațională deschisă – se poate descărca în format editabil (clic pe Fișier – Descărcați) sau copia în propriul Drive (Fișier – Faceți o copie) pentru a fi adaptată în vederea reutilizării la clasă.
Tipul resursei: Suport vizual
Limba resursei: Engleză
Nivelul: Clasa a IX-a
Disciplina: Limba engleză
Competență generală: 1. Receptarea mesajelor transmise oral sau în scris în diferite situaţii de comunicare
Competența specifică vizată prioritar: 1.. Receptarea mesajelor transmise oral sau în scris în diferite situaţii de comunicare
Legătura web către resursă: https://docs.google.com/presentation/d/1Bg4kOZPhbXTAQjmlehKWzOVGRNLL0tHF/
Accesări: 37
Propunător: Cristina Avram - Colegiul Național, Iași (Iaşi)
Data validării: 4 august 2024
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.