Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Matematică > Clasa a VI-a >

Adunarea numerelor întregi – consolidare/ evaluare (Joc trivia)

Autor: Doina Andrei - Liceul Tehnologic Special pentru Copii cu Deficiențe Auditive, Buzău (Buzău)

Descriere:

Resursa educațională deschisă constă într-un joc didactic pentru elevii din clasa a VI-a, creat pe platforma LearningApps ca un exercițiu interactiv de tip Jocul Milionarii.

Permite evaluarea capacităților elevilor de a efectua operații de adunare în mulțimea numerelor întregi.

 

Tipul resursei: Joc didactic
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa a VI-a
Disciplina: Matematică

Competență generală: 3. Utilizarea conceptelor și a algoritmilor specifici în diverse contexte matematice
Competența specifică vizată prioritar: 3.3. Aplicarea regulilor de calcul şi folosirea parantezelor în efectuarea operaţiilor cu numere întregi


Legătura web către resursă: https://learningapps.org/31401475
Accesări: 100

Propunător: Doina Andrei - Liceul Tehnologic Special pentru Copii cu Deficiențe Auditive, Buzău (Buzău)
Data validării: 28 august 2024

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite