Descriere:
Resursa educațională conține șase activități proiectate pentru dezvoltarea competenței specifice 1.3. Identificarea de informaţii cheie din texte autentice.
Aceste activități oferă o înțelegere aprofundată a discriminării pozitive în societatea britanică, încurajează gândirea critică și îi ajută pe elevi să se implice activ în subiectul lecției. De asemenea, valorifică achizițiile de vocabular referitoare la ‘Positive discrimination’, precum și semnificația acestora.
Sarcinile de lucru, de la simple la complexe, sunt situații propice dezvoltării competenței vizate. Conținuturile activităților sunt conforme programei școlare și facilitează asimilarea noilor cunoștințe de către elevi. Tema este adecvată vârstei și nivelului de competență lingvistică al elevilor.
Resursa educațională poate fi utilizată în cadrul orelor de limba engleză, precum și a celor de cultură și civilizație britanică. Se poate urma scenariul propus sau se poate adapta, în funcție de numărul elevilor sau de nivelul clasei/ grupei.
Tipul resursei: Suită de activități
Limba resursei: Engleză
Nivelul: Clasa a XI-a
Disciplina: Limba engleză
Competență generală: 1. Receptarea mesajelor transmise oral sau în scris în diferite situaţii de comunicare
Competența specifică vizată prioritar: 1.3. Identificarea de informaţii cheie din texte autentice
Legătura web către resursă: https://view.genially.com/6776d617a336e5a6580426f0/presentation-positive-discrimination
Accesări: 30
Propunător: Ștefania Manea - Colegiul Național Mihai Eminescu, Petroșani (Hunedoara)
Data validării: 25 ianuarie 2025
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.