Sarcina de lucru pentru elevi:
La sfârșitul lecției (în ultimele 20 minute, în scop de verificare), elevii sunt rugați să utilizeze aplicația „WordArt”, unde au sarcina de a identifica forme pronominale. Folosind aplicația „Bubbl.us”, acestea vor fi clasificate, apoi utilizate în enunțuri.
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să identifice formele pronominale regăsite în aplicația „WordArt”;
Să completeze cu formele pronominale, în casetele corespunzătoare din aplicația „Bubbl.us”;
Să formuleze enunțuri în care să fie utilizate pronumele găsite;
Să utilizeze corespunzător aplicațiile propuse de cadrul didactic;
Tip de activitate: Activitate în clasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual
Modul probabil de desfășurare a activității:
1. Deschide aplicația regăsită pe fiecare calculator, iar la semnalul profesorului identifică pronumele. 2. Folosind aplicația „Bubbl.us” aceștia vor clasifica pronumele regăsite prin completarea acestora în caseta potrivită 3. Citește pe rând câte un pronume și analiza acestuia, această etapă are rol de verificare și corectare a exercițiului. 4. Să creeze enunțuri pentru a verifica concordanța acestora cu verbul; 5. Fiecare elev își va acorda o notă în urma corectării exercițiului.
Accesări: 699
Contribuitor: Mirela-Elena Călin - Facultatea de Litere (2018)
Alte activități pentru: Limba spaniolă Clasa a V-a
Alte activități care utilizează: WordArt Bubbl.us
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.