Descriere:
Activitatea interactivă are ca scop exersarea și consolidarea cunoștințelor privind genul substantivelor (masculin, feminin și neutru). Elevii sunt invitați să grupeze corect substantivele oferite în coloane corespunzătoare fiecărui gen, într-un mod intuitiv și vizual atractiv.
Această aplicație este adaptată pentru elevii cu cerințe educaționale speciale (CES), prin:
- utilizarea unui format simplu și clar;
- sprijinirea învățării prin asociere vizuală;
- implicarea activă și motivațională prin joc educativ;
- facilitarea înțelegerii prin sarcini clare și feedback imediat.
Activitatea este intuitivă și vizuală, fiind special concepută pentru a sprijini elevii cu cerințe educaționale speciale (CES), prin structurare clară, feedback imediat și elemente atractive care susțin învățarea prin joc.
Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a IV-a
Disciplina: Limba şi literatura română
Competență generală: 3. Receptarea de mesaje scrise în diverse contexte de comunicare
Competența specifică vizată prioritar: 3.2.. Asocierea elementelor descoperite în textul citit cu experienţe proprii
Legătura web către resursă: https://learningapps.org/display?v=p10rt4btc25
Accesări: 22
Propunător: Mădălina Samson - Școala Gimnazială Veniamin Costachi, Sinești (Iaşi)
Data validării: 4 aprilie 2025
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.