Descriere:
Activitatea este destinată elevilor cu cerințe educaționale speciale (CES), fiind intuitivă, vizuală și ușor de parcurs. Prin joc, elevii exersează într-un mod atractiv și accesibil, adaptat ritmului lor propriu de învățare, beneficiind de feedback imediat și încurajări care le sporesc motivația.
În urma desfășurării acestei activități interactive, se așteaptă ca elevii, inclusiv cei cu cerințe educaționale speciale (CES), să manifeste o mai bună înțelegere a conceptului de adjectiv și să își consolideze capacitatea de identificare a acestuia într-un context dat. Activitatea contribuie la dezvoltarea atenției și a percepției vizuale, prin căutarea și recunoașterea adjectivelor într-un careu de cuvinte. Elevii cu CES vor fi sprijiniți în creșterea motivației pentru învățare, în dezvoltarea încrederii în propriile forțe și în formarea unei atitudini pozitive față de activitățile pe care le desfășoară.
Tipul resursei: Joc didactic
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a IV-a
Disciplina: Limba şi literatura română
Competență generală: 2. Exprimarea de mesaje orale în diverse situaţii de comunicare
Competența specifică vizată prioritar: 2.5. . Manifestarea interesului pentru participarea la interacţiuni orale
Legătura web către resursă: https://wordwall.net/ro/resource/89874085
Accesări: 36
Propunător: Mădălina Samson - Școala Gimnazială Veniamin Costachi, Sinești (Iaşi)
Data validării: 5 aprilie 2025
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.