Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Om şi societate > Educaţie antreprenorială > Clasa a X-a >

Promovarea produsului – marketing online

Sarcina de lucru pentru elevi:

Dragi elevi,

Astăzi, fiecare dintre voi va imagina un produs nou (real sau fictiv) pe care trebuie să-l promoveze online. Folosind aplicația Canva, Google Docs sau orice altă platformă digitală accesibilă (inclusiv telefon/laptop), creați un material de promovare compus din:

  • Un poster digital atractiv pentru produsul vostru
  • O scurtă descriere publicitară (maxim 100 de cuvinte)
  • O propunere de postare pentru o rețea socială la alegere (Facebook, Instagram, TikTok)

Timp de lucru: 1-2 ore (pe durata orei de curs)
Modalitate de lucru: individual sau în echipe de 2 elevi

La finalul orei, fiecare va încărca lucrarea în folderul clasei (Google Classroom/ drive comun/ Padlet) sau o va prezenta colegilor.

Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):

Competențe specifice vizate (conform programei școlare)
C2.2: Formularea unor idei de afaceri în contexte simulate
C3.1: Identificarea modalităților de promovare a produselor/serviciilor
C3.2: Utilizarea unor instrumente digitale pentru promovare
C4.1: Luarea deciziilor privind selectarea mijloacelor de comunicare potrivite pentru promovarea unui produs

Tip de activitate: Activitate în clasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual

Modul probabil de desfășurare a activității:

Elevii vor începe prin alegerea unui produs și vor colabora sau lucra individual pentru a crea materialele cerute. Vor folosi instrumente digitale pentru design și editare, exersând creativitatea și adaptarea mesajului la publicul țintă. Această activitate dezvoltă: competențele digitale (design grafic, redactare online); abilitățile de marketing și publicitate; gândirea creativă și luarea deciziilor rapide; capacitatea de colaborare și prezentare. Valoarea adăugată: elevii învață să aplice tehnologiile moderne în contexte reale de afaceri, să-și exprime ideile într-o formă digitală clară și convingătoare, dezvoltând abilități necesare pentru viitorul profesional.


Accesări: 37
Contribuitor: Petruța Roxana Tăutu - Liceul Teoretic Ion Ghica, Răcari (Dâmboviţa) (2025)

Alte activități pentru: Educaţie antreprenorială Clasa a X-a
Alte activități care utilizează: TikTok Instagram Facebook

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite