Descriere:
Revista este un exemplu de bune practici, dezvăluind metode inedite de abordare a textelor literare, de antrenare a elevilor în activităţi educative interactive care au rupt barierele între cititor și text, scuturându-l de praf și scoțând la lumină nestemate. O parte dintre profesorii implicați în proiectul „Comorile basmului românesc” ne-au împărtășit experiențele frumoase ale elevilor, demonstrând că lucrul cu textul poate fi o bucurie!
Acest număr reprezintă finalitatea unei ediții derulate în context pandemic, în anul școlar 2020-2021, demonstrând puterea basmului de a învinge barierele , de a păși în on-line, de a demonstra dăruirea dascălilor și dragostea învățăceilor pentru lectură.
Tipul resursei: Text/ fișă
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a V-a
Disciplina: Limba şi literatura română
Competență generală: 2. Receptarea textului scris de diverse tipuri
Competența specifică vizată prioritar: 2.3.. Formularea unui răspuns personal şi/sau a unui răspuns creativ pe marginea unor texte de diferite tipuri, pe teme familiare
Legătura web către resursă: https://read.bookcreator.com/sIhR30p4mPYneH99LOTccjJ86ck2/MsolDHZOTuS3JrPiHxVB_w
Accesări: 25
Propunător: Florentina Gaiu - Școala Gimnazială Nr. 22, Galați (Galaţi)
Data validării: 21 mai 2025
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.