Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Religie Cultul Ortodox > Clasa pregătitoare >

Ce simt față de ceilalți? Despre emoții, cu emoție! – clasa pregătitoare (Fișă de lucru)

Autor: Maria Ceauș - Școala Gimnazială Prof. Paul Bănică, Târgoviște (Dâmboviţa)

Descriere:

Resursa este o fișă de lucru atractivă, adresată elevilor din clasa pregătitoare. Are un design interesant și itemi pentru învățare diferențiată.

Fișa poate fi descărcată in format pdf.

 

Tipul resursei: Text/ fișă
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa pregătitoare
Disciplina: Religie Cultul Ortodox

Competență generală: 1. Aplicarea unor norme de comportament specific moralei religioase, în contexte de viaţă uzuale
Competența specifică vizată prioritar: 1.2.. Observarea caracteristicilor comportamentale ale unui creştin, pe baza valorificării unor situaţii din viaţa de zi cu zi


Legătura web către resursă: https://sites.google.com/view/redmariaceaus/clasa-preg%C4%83titoare
Accesări: 29

Propunător: Maria Ceauș - Școala Gimnazială Prof. Paul Bănică, Târgoviște (Dâmboviţa)
Data validării: 4 iunie 2025

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite