Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Comunicare în limba română > Clasa pregătitoare >

Grupul de litere chi/Chi – consolidare/ evaluare (Joc didactic)

Autor: Doina Andreea Pietraru - Liceul Teoretic Marin Preda (Bucureşti)

Descriere:

Resursa se adresează elevilor de la clasa pregătitoare. Este o resursă ludică, iar în funcție de dotările tehnologice ale clasei, poate fi și colaborativă.

Acest joc didactic poate fi folosit în orice tip de lecție (predare, consolidare sau evaluare de cunoștințe).

 

Tipul resursei: Joc didactic
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa pregătitoare
Disciplina: Comunicare în limba română

Competență generală: 1. Receptarea de mesaje orale în contexte de comunicare cunoscute
Competența specifică vizată prioritar: 1.3.. Identificarea sunetului iniţial şi/ sau final dintr-un cuvânt, a silabelor şi a cuvintelor din propoziţii rostite clar şi rar


Legătura web către resursă: https://wordwall.net/ro/resource/93580450
Accesări: 14

Propunător: Doina Andreea Pietraru - Liceul Teoretic Marin Preda (Bucureşti)
Data validării: 20 iunie 2025

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite