Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Limba şi literatura română > Clasa a IV-a >

Părţi de vorbire – recunoaștere și grupare (Test-exercițiu)

Autor: Elisabeta-Edit Borș - Școala Gimnazială, Apold (Mureş)

Descriere:

Testul se adresează elevilor de clasa a III-a. Este un test de recunoaștere și de aprofundare a părților de vorbire.

Testul oferă o modalitate simplă și ușoară de a-și evalua nivelul de cunoștințe referitoare la părțile de vorbire învățate: substantiv, adjectiv, pronume personal, numeral, verb.

 

Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa a IV-a
Disciplina: Limba şi literatura română

Competență generală: 1. Receptarea de mesaje orale în diverse contexte de comunicare
Competența specifică vizată prioritar: 1.1.. Realizarea de deducţii simple pe baza audierii unui text literar sau informativ accesibil


Legătura web către resursă: https://learningapps.org/20934117
Accesări: 9

Propunător: Elisabeta-Edit Borș - Școala Gimnazială, Apold (Mureş)
Data validării: 6 iulie 2025

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite