Descriere:
În contextul aplicării chestionarului inteligențelor multiple, cu scopul identificării tipului predominant de inteligență al fiecărui elev, profesorul diriginte propune realizarea, în mod interactiv, prin intermediul aplicației Wordwall, a corespondenței dintre tipul de inteligență și disciplinele aferente de studiu, pentru a demonstra aplicabilitatea teoriei inteligențelor multiple în domeniul orientării școlare și profesionale.
Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a VIII-a
Disciplina: Consiliere și dezvoltare personală
Competență generală: 4. Luarea deciziilor legate de continuarea studiilor şi carieră prin valorificarea informațiilor despre sine, educație și ocupații
Competența specifică vizată prioritar: 4.2. Construirea unui plan personal de educaţie şi carieră
Legătura web către resursă: https://wordwall.net/ro/resource/26270720
Accesări: 41
Propunător: Georgiana-Claudia Mihail - Școala Gimnazială Nr. 43 Ferdinand, Constanța (Constanţa)
Data validării: 14 iulie 2025
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.