Descriere:
Materialul se adresează elevilor cu dizabilitate intelectuală, din clasa a III-a. Poate fi utilizat în cadrul disciplinelor specifice învățământului special: „Consiliere și dezvoltare personală”, „Abilități socioemoționale”, „Abilități de comunicare și limbaj”.
Acest exercițiu își propune conștientizarea emoțională prin recunoașterea și gestionarea eficientă a emoțiilor, prin conturarea unei imagini adecvate despre sine.
Elevii vor vor putea identifica emoțiile ilustrate prin emoji-uri, vor putea analiza și descrie situațiile prezentate în imagini, vor putea asocia fiecare situație ilustrată cu emoji-ul corespunzător, vor putea formula propoziții pe baza imaginilor, vor putea identifica soluții pentru situațiile în care personajele – victimă se află în disconfort sau să identifice posibilele cauze pentru care personajele – agresor/ martor pasiv prezintă comportamentul respectiv.
Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a III-a
Disciplina: Învățământ special
Competență generală: 0. Competențe generale pentru educație specială
Competența specifică vizată prioritar: 0. Competențe specifice pentru educație specială
Legătura web către resursă: https://wordwall.net/ro/resource/89398439
Accesări: 10
Propunător: Simona-Isabela Prisneac - Centrul Școlar pentru Educație Incluzivă Miron Ionescu, Cluj-Napoca (Cluj)
Data validării: 13 august 2025
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.