Descriere:
Activitatea principală propusă este un joc de proiectare, numit „Future City Designer”.
Lucrând în grup, elevii aplică și exersează structura Future Simple (will/won’t) pentru a face predicții despre dezvoltarea urbană și sustenabilitate. Sarcina lor este să schițeze un oraș al anului 2050 și să redacteze un scurt raport, folosind un vocabular avansat (ex: sustainable, renewable), justificându-și predicțiile.
Resursa stimulează exprimarea de opinii și argumentarea în echipă.
Este o resursă educațională deschisă – înainte de orice modificare, trebuie descărcată în format editabil (clic pe Fișier – Descărcați) sau copiată în propriul Drive (Fișier – Faceți o copie).
Tipul resursei: Suită de activități
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a VI-a
Disciplina: Limba engleză
Competență generală: 4. Redactarea de mesaje în diverse situaţii de comunicare
Competența specifică vizată prioritar: 4. Redactarea de mesaje în diverse situaţii de comunicare
Legătura web către resursă: https://docs.google.com/document/d/1CWs2wPEI651EgYaXpF2QcAVHYTXFmN0e/
Accesări: 16
Propunător: Andreea Ramona Ghinea - Școala Gimnazială Tudor Mușatescu, Pitești (Argeş)
Data validării: 4 decembrie 2025
![]()
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.