Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
E. Dezvoltarea cognitivă și cunoașterea lumii > Preșcolar >

Corespondența cantitate-număr

Autor: Florina Popescu - Grădinița cu Program Prelungit Nr. 1, Târgoviște (Dâmboviţa)

Descriere:

Acest instrument urmărește consolidarea capacității de comparare prin apreciere globală a mulțimilor în plan reprezentativ și asocierea cantității cu simbolul grafic – cifra corespunzătoare. Totodată, contribuie la înțelegerea unui mesaj scris/ oral (citit de către adult) – sarcina de rezolvat a exercițiului.

Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Română

Nivelul: Preșcolar
Disciplina: E. Dezvoltarea cognitivă și cunoașterea lumii

Competență generală: E. Dezvoltarea cognitivă și cunoașterea lumii
Competența specifică vizată prioritar: E.2.. Cunoștințe și deprinderi elementare matematice pentru rezolvarea de probleme și cunoașterea mediului apropiat


Legătura web către resursă: https://www.purposegames.com/game/TVzdguvdRwX
Accesări: 493

Propunător: Florina Popescu - Grădinița cu Program Prelungit Nr. 1, Târgoviște (Dâmboviţa)
Data validării: 30 mai 2020

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite