Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Limba şi literatura română > Clasa a VI-a >

Părțile de vorbire (Fișă de lucru)

Autor: Marika Emese Cîmpean - Colegiul Național Petru Rareș, Beclean (Bistriţa-Năsăud)

Descriere:

Fișa de lucru (creată cu ajutorul LearningApps) verifică, într-o manieră ludică, recunoașterea părților de vorbire. Poate fi folosită ca exercițiu recapitulativ, ca reflecție sau, în introducerea unei lecții noi (în partea de evocare).

Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa a VI-a
Disciplina: Limba şi literatura română

Competență generală: 4. Utilizarea corectă, adecvată şi eficientă a limbii în procesul comunicării orale și scrise
Competența specifică vizată prioritar: 4.1.. Utilizarea structurilor sintactice şi morfologice de bază ale limbii române standard pentru înţelegerea şi exprimarea corectă şi precisă a intenţiilor comunicative


Legătura web către resursă: https://learningapps.org/7794992
Accesări: 967

Propunător: Marika Emese Cîmpean - Colegiul Național Petru Rareș, Beclean (Bistriţa-Năsăud)
Data validării: 9 iunie 2020

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite