Descriere:
Exercițiul interactiv vizează ordonarea cronologică a ideilor principale ale textului, într-o manieră atractivă.
Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a V-a
Disciplina: Limba şi literatura română
Competență generală: 2. Receptarea textului scris de diverse tipuri
Competența specifică vizată prioritar: 2.2.. Identificarea temei și a ideilor principale și secundare din texte diverse
Legătura web către resursă: https://learningapps.org/watch?v=pb4pxmeon20
Accesări: 358
Propunător: Daniela Pricopciuc - Școala Gimnazială Nr. 7, Botoșani (Botoşani)
Data validării: 23 iunie 2020
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.