Descriere:
Elevii își pot exersa deprinderile de identificare a părților de vorbire învățate (substantiv, fel, număr, gen, adjectiv, pronume, verb), identificând cuvintele dintr-un text după un criteriu aleatoriu de pe roata interactivă. În funcție de situație, se poate opta pentru scrierea sau alcătuirea orală de propoziții, folosind cuvintele descoperite care îndeplinesc cerința dată. Poate fi folosit sub formă de joc, atât în munca independentă, cât și cea pe echipe sau frontală.
Tipul resursei: Joc didactic
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a III-a
Disciplina: Limba şi literatura română
Competență generală: 3. Receptarea de mesaje scrise în diverse contexte de comunicare
Competența specifică vizată prioritar: 3.5. Sesizarea unor regularităţi ale limbii pe baza textului citit
Legătura web către resursă: https://wordwall.net/resource/2208297
Accesări: 432
Propunător: Mariana Mihaela Lazăr - Școala Gimnazială Nr. 2 Diaconu Coresi, Brașov (Braşov)
Data validării: 26 iunie 2020
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.