E. Dezvoltarea cognitivă și cunoașterea lumii >

Animale domestice și animale sălbatice – evaluare (Exercițiu de ordonare pe grupe) nivel II

Preșcolar

Limba şi literatura română >

Timpurile/ modurile verbului – aprofundare (Joc didactic)

Clasa a VI-a

Limba şi literatura română >

Antonime (Exercițiu de realizare de corespondențe)

Clasa a V-a

Limba şi literatura română >

Câmpul lexical al rechizitelor (Cuvinte ascunse)

Clasa a V-a

Informatică și TIC >

Algoritmi. Structura alternativă/ decizională: utilizare în Scratch (Tutorial video)

Clasa a VI-a

Matematică >

Matematică printre… planete (Fișă de lucru interactivă)

Clasa a IV-a

Matematică >

Loteria numerelor – consolidare (Fișă de lucru)

Clasa a IV-a

Matematică >

Fracții – exerciții de recuperare/ ameliorare (Fișă de lucru)

Clasa a III-a

Matematică >

Organizarea datelor. Reprezentări grafice (Fișă de lucru)

Clasa a IV-a

D. Dezvoltarea limbajului, a comunicării și a premiselor citirii și scrierii >

Din ce poveste am venit? (Test) – grupa mare

Preșcolar

Comunicare în limba română >

Ordonează literele pentru a forma cuvinte (Exercițiu cu anagrame)

Clasa pregătitoare

D. Dezvoltarea limbajului, a comunicării și a premiselor citirii și scrierii >

Grădinița mea iubită – poezie (Suport video)

Preșcolar

D. Dezvoltarea limbajului, a comunicării și a premiselor citirii și scrierii >

Toamna, de Elena Dragoș (Suport video)

Preșcolar

Matematică și explorarea mediului >

Împărțirea la 6 și la 7 – recapitulare (Jocul provocărilor)

Clasa a II-a

D. Dezvoltarea limbajului, a comunicării și a premiselor citirii și scrierii >

Toamna, de Demostene Botez (Suport video)

Preșcolar

D. Dezvoltarea limbajului, a comunicării și a premiselor citirii și scrierii >

Vânt de toamnă, de Maria Lovin (Suport video)

Preșcolar

D. Dezvoltarea limbajului, a comunicării și a premiselor citirii și scrierii >

Toamna la grădiniță, de Lucia Muntean (Suport video)

Preșcolar

Comunicare în limba română >

Textul narativ: Cheile, după Tudor Arghezi (Cronologie)

Clasa a II-a