Educație fizică și sport >

Activități desfășurate în ora de educație fizică și sport (Quiz)

Clasa a VII-a

E. Dezvoltarea cognitivă și cunoașterea lumii >

Formează mulțimi de animale (Joc didactic)

Preșcolar

Matematică >

Caracteristici ale corpurilor geometrice – consolidare (Fișă de lucru)

Clasa a VIII-a

Informatică >

Legătura dintre șiruri de caractere și pointeri (Exercițiu ludic)

Clasa a XI-a

Limba şi literatura română >

Vrăjitorul din Oz, de L. Frank Baum (Exercițiu ludic)

Clasa a IV-a

Matematică >

Determinarea c.m.m.d.c. și a c.m.m.m.c. (Test)

Clasa a VI-a

Informatică >

Matrici pătratice în C++. Prototipuri, restul împărțirii și iluzii vizuale (Tutorial)

Clasa a XI-a

Comunicare în limba română >

Izvorul fermecat, de Călin Gruia – carte de lectură digitală (Material suport)

Clasa a II-a

Matematică >

Aflarea numărului necunoscut – clasa a IV-a, nivel mediu (Fișă de lucru)

Clasa a IV-a

Comunicare în limba română >

Secretul frunzelor de toamnă – carte de lectură digitală (Material suport)

Clasa a II-a

Discipline tehnice >

Grinzi cu inimă plină – recapitulare (Hartă conceptuală)

Clasa a XI-a

Limba şi literatura română >

Substantivul: clasificare, număr, gen – clasa a III-a (Fișă de evaluare)

Clasa a III-a

Informatică >

Matrici serpentine cu contur 99, folosind funcții cu prototip (Tutorial)

Clasa a XI-a

Matematică >

Logaritmi – lecție interactivă (Material suport)

Clasa a X-a

E. Dezvoltarea cognitivă și cunoașterea lumii >

Familia mea (Joc de memorie)

Preșcolar

Discipline tehnice >

Măsurarea și controlul mărimilor geometrice liniare (Suită de activități de învățare)

Clasa a X-a

Informatică >

Funcții, parametri și variabile în C++ – noțiuni esențiale (Exercițiu ludic cu text lacunar)

Clasa a XI-a

Limba franceză >

Aujourd’hui – l’indicatif present (Fișă de evaluare)

Clasa a VIII-a