Informatică >

Conversii între șiruri de caractere și numere în C++. Exemple, explicații și aplicații practice (Exercițiu ludic)

Clasa a XI-a

Matematică și explorarea mediului >

Împărțirea la 6 și la 7 – testarea cunoștințelor (Jocul provocărilor)

Clasa a II-a

B. Dezvoltarea socio-emoțională >

Jocuri pentru dezvoltarea socio-emoțională: Merge șenila! (Joc didactic)

Preșcolar

B. Dezvoltarea socio-emoțională >

Jocuri pentru dezvoltarea socio-emoțională: Pierzi, dacă împingi! (Joc didactic)

Preșcolar

B. Dezvoltarea socio-emoțională >

Jocuri pentru dezvoltarea socio-emoțională: Pantomima (Joc didactic)

Preșcolar

B. Dezvoltarea socio-emoțională >

Jocuri pentru dezvoltarea socio-emoțională: Vocabularul emoțional (Joc didactic)

Preșcolar

Matematică >

Sisteme de ecuații – evaluare (Test)

Clasa a VII-a

D. Dezvoltarea limbajului, a comunicării și a premiselor citirii și scrierii >

Cuvinte care încep cu F – evaluare (Jocul provocărilor)

Preșcolar

Matematică și explorarea mediului >

Medii de viață – verificarea cunoștințelor (Exercițiu-test)

Clasa a II-a

Matematică și explorarea mediului >

Mediul de viață Delta Dunării (Imagine didactică interactivă)

Clasa a II-a

Matematică și explorarea mediului >

Dragonul. Terminologie matematică (Exercițiu ludic)

Clasa I

E. Dezvoltarea cognitivă și cunoașterea lumii >

Familia – exercițiu ludic (Puzzle)

Preșcolar

Discipline tehnice >

Operații de lăcătușărie 1 (Suită de activități de învățare)

Clasa a IX-a

E. Dezvoltarea cognitivă și cunoașterea lumii >

Donald a încurcat figurile geometrice (Material suport)

Preșcolar

C. Capacități și atitudini față de învățare >

Imită acțiunea din imagine (Jocul provocărilor)

Preșcolar

Limba şi literatura română >

Noțiuni de vocabular și de fonetică – recapitulare (Escape room)

Clasa a VI-a

Limba şi literatura română >

Moromeții, de Marin Preda – evaluare formativă (Test)

Clasa a XII-a

Limba engleză >

English-Speaking World Tour (Material suport)

Clasa a VII-a