Limba şi literatura română >

Numărul substantivului – consolidare (Exercițiu ludic de sortare pe categorii)

Clasa a III-a

Limba franceză >

Le Negresco, l’hôtel musée (Exercițiu cu text lacunar)

Clasa a X-a

Limba franceză >

Hôtel musée – historique, artistique, unique: il est tout cela à la fois (Rebus)

Clasa a IX-a

Limba şi literatura română >

Formarea adjectivelor (Exercițiu de sortare pe categorii)

Clasa a V-a

Matematică și explorarea mediului >

Potrivește rezultatele! Adunarea în intervalul 0-10 (Exercițiu ludic de asociere)

Clasa pregătitoare

Comunicare în limba română >

Cei trei purceluși, de Frații Grimm (Material suport)

Clasa pregătitoare

Limba şi literatura română >

Numărul substantivelor – sistematizarea cunoștințelor (Exercițiu ludic de așezare pe categorii)

Clasa a III-a

Limba şi literatura română >

Arghezi: mituri și simboluri generale (Hartă conceptuală)

Clasa a IX-a

Discipline tehnice >

Clasa inversată – flipped classroom. Exemplu de lecție (Material suport)

Clasa a X-a

Biologie >

Sistemul locomotor – verificarea cunoștințelor (Joc didactic)

Clasa a VII-a

Biologie >

Bacterii, alge și ciuperci – recapitulare/ evaluare (Joc didactic)

Clasa a V-a

Matematică și explorarea mediului >

Consolidarea operațiilor de adunare și de scădere în concentrul 0 – 31 (Jocul provocărilor)

Clasa pregătitoare

Comunicare în limba română >

Texte variate. Auxiliar pentru clasa a II-a (Material suport)

Clasa a II-a

C. Capacități și atitudini față de învățare >

„Animalul preferat – colaj” – evaluare finala (Test)

Preșcolar

E. Dezvoltarea cognitivă și cunoașterea lumii >

Recunoaște animalul! (Joc cu sunete)

Preșcolar

Discipline tehnice >

Procesul de comunicare – evaluare inițială pentru clasa a XI-a (Rebus)

Clasa a XI-a

Informatică >

Recursivitate. Comparație între forme clasice și tail-recursive (Exercițiu ludic de asociere)

Clasa a XI-a

Istorie >

Călătorii și exploratori – fixarea cunoștințelor (Jocul provocărilor)

Clasa a IV-a