Matematică >

Adunarea numerelor naturale 0-10000, fără trecere peste ordin (Fișă de lucru)

Clasa a III-a

Informatică >

Evaluarea expresiilor și conversia la Double în C++ (Fișă de lucru interactivă)

Clasa a X-a

Educaţie civică >

Să învățăm despre bullying (Suport vizual)

Clasa a III-a

Educație plastică >

Impresionismul – fixare (Joc didactic)

Clasa a VII-a

Informatică și TIC >

Interfața aplicației Paint – recapitulare/ evaluare (Imagine didactică interactivă)

Clasa a V-a

Istorie >

Execuția lui Ludovic al XVI-lea (Material suport interactiv)

Clasa a X-a

Matematică >

Probleme cu cele 4 operații – clasa a III-a, dezvoltare de deprinderi (Carduri interactive)

Clasa a III-a

Limba şi literatura română >

Tipuri de sunete – consolidare (Exercițiu ludic)

Clasa a V-a

Matematică >

Divizibilitate – fixare/ consolidare (Exercițiu adevărat-fals)

Clasa a V-a

Matematică >

Reguli de calcul cu puteri – consolidare (Exercițiu ludic)

Clasa a V-a

Matematică >

Cel mai mic multiplu comun – fixare (Exercițiu de asociere)

Clasa a VI-a

Matematică >

Cel mai mare divizor comun – fixare (Exercițiu de asociere)

Clasa a VI-a

Matematică >

Cel mai mare divizor comun a două numere naturale – consolidare (Exercițiu de asociere)

Clasa a VI-a

Limba engleză >

Adverbs of manner – predare/ consolidare (Material suport)

Clasa a VII-a

E. Dezvoltarea cognitivă și cunoașterea lumii >

Mijloace de transport aeriene. Raportarea cantității la număr (Fișă de lucru)

Preșcolar

Informatică >

Evaluarea secvențială a expresiilor cu operatorul virgulă și tipuri de date mixte în C++ (Fișă de lucru interactivă)

Clasa a X-a

Informatică >

Utilizarea operatorului condițional (ternar) în C++ (Fișă de lucru interactivă)

Clasa a X-a

Informatică >

Algoritmi de rezolvare a problemelor – evaluare (Test quizizz)

Clasa a IX-a