Discipline tehnice >

Grinzi cu inimă plină – recapitulare (Hartă conceptuală)

Clasa a XI-a

Limba şi literatura română >

Substantivul: clasificare, număr, gen – clasa a III-a (Fișă de evaluare)

Clasa a III-a

Informatică >

Matrici serpentine cu contur 99, folosind funcții cu prototip (Tutorial)

Clasa a XI-a

Matematică >

Logaritmi – lecție interactivă (Material suport)

Clasa a X-a

E. Dezvoltarea cognitivă și cunoașterea lumii >

Familia mea (Joc de memorie)

Preșcolar

Discipline tehnice >

Măsurarea și controlul mărimilor geometrice liniare (Suită de activități de învățare)

Clasa a X-a

Informatică >

Funcții, parametri și variabile în C++ – noțiuni esențiale (Exercițiu ludic cu text lacunar)

Clasa a XI-a

Limba franceză >

Aujourd’hui – l’indicatif present (Fișă de evaluare)

Clasa a VIII-a

Istorie >

Constituirea SUA (Exercițiu ludic kahoot)

Clasa a VI-a

Istorie >

Orientul antic – recapitulare/ fixarea cunoștințelor (Resursă kahoot)

Clasa a V-a

E. Dezvoltarea cognitivă și cunoașterea lumii >

Ce culoare are crizantema? Alege culoarea corectă (Exercițiu ludic)

Preșcolar

C. Capacități și atitudini față de învățare >

Legumele. Formează perechi! (Joc didactic)

Preșcolar

E. Dezvoltarea cognitivă și cunoașterea lumii >

Mijloace de transport. Caută și potrivește! (Joc didactic)

Preșcolar

Comunicare în limba română >

De Crăciun. Formăm perechi (Joc didactic)

Clasa pregătitoare

Comunicare în limba română >

Textul Cea mai rea prințesă, de Anna Kemp – înțelegerea lecturii (Exercițiu ludic)

Clasa a II-a

Limba engleză >

Save the Environment! – Conditionals (Joc interactiv Genially) B1

Clasa a VIII-a

Informatică >

Matrici simetrice cu litere în C++: orizontală și verticală (Tutorial interactiv)

Clasa a XI-a

Informatică >

Matrice serpentină în C++ – implementare prin funcții iterative cu prototipuri (Exercițiu ludic)

Clasa a XI-a