Descriere:
Resursa se adresează in special elevilor de clasa a VI-a care sunt pregătiți din punct de vedere cognitiv să facă față conceptualizării structurilor gramaticale.
Resursa se constituie într-o suită de activități menite să consolideze noțiunile teoretice prin sistematizarea lor și să ofere activități practice prin exercițiile date care să adauge elevului acuratețe și fluență în exprimare. Întregul demers didactic se îmbină armonios, elementele de gamification contribuind la amortizarea noțiunilor de teorie care ar putea fi percepute ca fiind mai greoaie.
Resursa poate face parte dintr-o oră de curs al cărei obiectiv este consolidarea sau evaluarea acestor structuri gramaticale.
Link pentru derulare ecran cu ecran: https://www.canva.com/design/DAFDOq-ynC0/rwRV_vUc_WJFxAIp7h8skQ/view
Link pentru prezentare continuă de tip video: https://www.canva.com/design/DAFDOq-ynC0/rwRV_vUc_WJFxAIp7h8skQ/watch
Tipul resursei: Suită de activități
Limba resursei: Engleză
Nivelul: Clasa a VI-a
Disciplina: Limba engleză
Competență generală: 3. Receptarea de mesaje scrise în diverse situaţii de comunicare
Competența specifică vizată prioritar: 3.. Receptarea de mesaje scrise în diverse situaţii de comunicare
Legătura web către resursă: https://www.canva.com/design/DAFDOq-ynC0/rwRV_vUc_WJFxAIp7h8skQ/view
Accesări: 337
Propunător: Mihaela Prodescu - Liceul Teologic Penticostal Betel, Oradea (Bihor)
Data validării: 19 iunie 2022
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.