Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Educaţie civică > Clasa a IV-a >

Abordarea diferențiată a elevilor – material suport pentru cadre didactice (Suport vizual)

Autor: Mihaela-Florica Fulgă - Școala Gimnazială, Izbiceni (Olt)

Descriere:

Resursa digitală se adresează cadrelor didactice din învățământul preuniversitar și oferă sprijin acestora în abordarea diferențiată a elevilor în integrarea în învățământul de masă.

 

Tipul resursei: Suport vizual
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa a IV-a
Disciplina: Educaţie civică

Competență generală: 3. Cooperarea cu ceilalți pentru rezolvarea unor sarcini simple de lucru, manifestând disponibilitate
Competența specifică vizată prioritar: 3.3. *Participarea la proiecte cu conținut moral-civic, în cadrul clasei, al școlii sau al comunității locale


Legătura web către resursă: https://www.canva.com/design/DAGc1aAcV34/UVy8svzs7Fm1ELlidd3kfA/view?utm_source=digitaledu_ro
Accesări: 81

Propunător: Mihaela-Florica Fulgă - Școala Gimnazială, Izbiceni (Olt)
Data validării: 21 ianuarie 2025

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite