Descriere:
Resursa educațională propusă este destinată elevilor din clasa a VI-a care întâmpină dificultăți în identificarea particularităților părților de vorbire. Facilitează aprofundarea sau recapitularea substantivului și a articolului și contribuie la dezvoltarea abilităților de concentrare.
Este concepută pentru a captiva atenția elevilor și pentru a-i motiva să se implice activ în procesul de învățare. Elevii vor putea parcurge sarcina trasată în ritm propriu. Abordarea interactivă și ludică a învățării îi va motiva pe elevi să participe activ, să coreleze informațiile asimilate în mod explicit sau implicit.
Omologată ca mijloc de învățământ, nivel gimnazial: rezoluția Ministerului Educației nr. 78.609/10/13.12.2023
Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a VI-a
Disciplina: Limba şi literatura română
Competență generală: 4. Utilizarea corectă, adecvată şi eficientă a limbii în procesul comunicării orale și scrise
Competența specifică vizată prioritar: 4.1.. Utilizarea structurilor sintactice şi morfologice de bază ale limbii române standard pentru înţelegerea şi exprimarea corectă şi precisă a intenţiilor comunicative
Legătura web către resursă: https://wordwall.net/ro/resource/58711234
Accesări: 217
Propunător: Ana Mihaela Pop - Școala Gimnazială Alexandru Ioan Cuza, Baia Mare (Maramureş)
Data validării: 25 iulie 2023
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.