Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Om şi societate > Geografie > Clasa a VIII-a >

Activități economice: Turismul – potențial și valorificarea economică

Sarcina de lucru pentru elevi:

Deschideți cele 2 documente listate pe avizierul clasei Symbaloo. Citiți cu atenție textele!

Realizați o caracterizare a unuia dintre județele prezentate, în 30 de rânduri , din punct de vedere turistic, apoi utilizați aplicația bubbl.us pentru a crea o schemă logică a acestei caracterizări: Identificați și scrieți 4 tipuri de turism care se pot desfășura în această zonă, iar pentru fiecare categorie dați exemple de 3 obiective turistice naturale și/sau antropice, atașând o imagine cu fiecare obiectiv turistic ales.

Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):

Să sintetizeze informații date despre turismul din Prahova și/sau Maramureș;
Să identifice tipurile de turism care se desfășoară pe teritoriul județului Prahova și/sau Maramureș;
Să clasifice obiectivele turistice în obiective naturale și obiective antropice;
Să proiecteze o schemă a informațiilor din textele date;

Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual

Modul probabil de desfășurare a activității:

Pentru realizarea sarcinii de lucru elevii trebuie să urmărească pașii : Vor intra pe avizierul clasei de pe Symbaloo. Vor citi cele 2 documente word care conțin informații legate de turismul din județul Prahova și județul Maramureș. Vor realiza o caracterizare a unui județ din punct de vedere turistic în 30 de rânduri. Vor identifica mai multe tipuri de turism care se pot desfășura pe teritoriul acestor 2 județe și vor alege doar 4 dintre acestea, pentru fiecare câte 3 obiective turistice naturale și/sau antropice, urmând să deschidă aplicația Bubbl.us în care să realizeze o schemă a tipurilor de turism din județul ales În primul nivel vor scrie numele județului, urmând ca pe nivelul doi să extindă 4 căsuțe din căsuța principala în care vor scrie tipurile de turism. Pe nivelul 3 vor fi precizate câte 4 obiective turistice naturale și/sau antropice pentru fiecare tip de turism ales, atașând fotografii cu respectivele obiective.


Accesări: 996

Alte activități pentru: Geografie Clasa a VIII-a
Alte activități care utilizează: Symbaloo Bubbl.us

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite