Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Limbă şi comunicare > Limba engleză > Clasa a XI-a >

Adjective. Trăsături de personalitate

Sarcina de lucru pentru elevi:

La finalul orei, elevii vor primi ca sarcină pentru acasă vizionarea unui video în care se vorbește mai în detaliu despre personalitate și cum ne influențează aceasta atât deciziile personale, cât și profesionale. În urma vizionării acestui video, elevii trebuie sa realizeze un vision board personal, online, utilizând informațiile din link-ul de mai jos. Acesta trebuie să conțină și rezultatul „Testului de personalitate” din video, dar și opțiunile individuale de cariera și cum cred că trăsăturile lor îi vor ajuta în viitor.

Video propus: https://www.youtube.com/watch?v=8pq_tCgDkT4
Ce este un vision board? Aflați accesând acest link: https://www.huffingtonpost.com/elizabeth-rider/the-scientific-reason-why_b_6392274.html
Exemplu de vision board: https://goo.gl/images/5HoJTc

Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):

Să descrie personalitatea/caracterul unei persoane, în limba engleză, utilizând termenii învățați
Să diferențieze între adjectivele desemnând trăsături pozitive/negative/neutre
Să se autocaracterizeze, în engleză
Să descrie diferite profesii utilizând vocabular specific pentru a denota trăsăturile predominante ale persoanelor care le practică

Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual

Modul probabil de desfășurare a activității:

1. Sa vizioneze TED Talk-ul despre personalitate (https://www.youtube.com/watch?v=8pq_tCgDkT4) 2. Sa se autoevalueze, avand in vedere criteriile observate in video, si sa afle in care dintre exemplele prezentate se incadreaza. 3. Pornind de la ideile exprimate in video dar si propria parere, realizeze un vision board (in Padlet, Canva, PowerPoint sau cu ajutorul programelor de genul PhotoScape) in care sa se gaseasca tipul lor de personalitate, optiunile lor pentru viitor (facultate, cariera etc.), cum cred ca vor fi influentati de propriile trasaturi de caracter in acest sens si motivatia pentru alegerea facuta. 4. Sa prezinte, în engleză, acest vision board in fata colegilor, la urmatoarea ora.


Accesări: 1.999
Contribuitor: Andreea Alexandra Radulescu - Facultatea de Limbi și Literaturi Străine (2018)

Alte activități pentru: Limba engleză Clasa a XI-a
Alte activități care utilizează: vision board video

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite