Sarcina de lucru pentru elevi:
Realizați o clasificare a formelor adjectivelor posesive, în funcție de numărul posesorilor și numărul obiectelor posedate, creând o harta conceptuală. Veți folosi culori distincte pentru a evidenția genul masculin de genul feminin .
Harta conceptuală va fi realizată cu ajutorul aplicației www.bubbl.us (elevii au folosit aplicația la activități anterioare) și încărcată pe peretele virtual al clasei (Padlet).
Într-o casetă mare veți scrie posesorul (ex.: Un singur posesor), veți continua cu alte două casete în care veți scrie numărul obiectelor posedate (ex.: Un singur obiect / Mai multe obiecte), urmând cele două casete în care veți scrie formele cerute. Nu uitați să folosiți culori diferite pentru a indica genul obiectelor posedate.
Harta conceptuală trebuie să aibă formă unei piramide cu baza în jos. Veți ține cont și de tabelul realizat la activitatea din clasă.
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să enumere corect cel puțin 6 forme ale adjectivelor posesive
Să identifice corect genul a cel puțin 6 forme ale adjectivelor posesive
Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual
Modul probabil de desfășurare a activității:
Elevii vor realiza o schemă cu ajutorul aplicației Bubbl.us. Rezultatele muncii lor vor fi vizibile pe peretele virtual al clasei, discutate și valorizate.
Accesări: 766
Contribuitor: Diana-Elena Dănăilă - Școala Gimnazială Mihai Viteazul, Târgoviște (Dâmbovița) (2020)
Alte activități pentru: Limba franceză Clasa a VI-a
Alte activități care utilizează: Bubbl.us
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.